tirsdag den 11. april 2017

Mo Farah bude znova trénovať so mnou skoro, hovorí Alberto Salazar

tréner

Mohamed Farah je, Alberto Salazar, povedal Guardianu, že je stále viac presvedčený, Vyšetrovania United States antidopingová agentúra je do neho nájde žiadny dôkaz nejakého darebáctva a trval na tom, dvojnásobný olympijský víťaz bude bývať so svojou Nike Oregon projekt školenia skupina aj napriek nedávnej zvesti o opaku.

Salazar bol uhryznutý svojím jazykom, pretože USADA začal pýtať svojich športovcov, vrátane Farah, v júni.Namiesto toho sa radšej zamerať na jeho stajňa olympijských a svetových medailistov - medzi ktoré patria Farah, Galen Rupp, Matthew Centrowitz a Shannon Rowburyová - Bitka pripravené na tento týždeň svete championships.Andy Vernon reignites zvar po Mohamed Farah je 10,000 triumf v Pekingu Čítať viac

vo svojom prejave v Pekingu, Salazar povedal: "mali by ste dať svoje peniaze na mňa práve zrušené - je to víťazný stávka.Všetko, čo som napísal vo svojom vyhlásení späť v júni bude preukázané, že je správna. "

V tomto 11.750 slovách vyhlásení Salazar zamietol všetky obvinenia BBC a americký spravodajský portál ProPublica, že porušujú rad antidumpingových -doping pravidlá, ktoré obsahovali tvrdenia, že dal Rupp testosterón, keď mu bolo 16, a povedal, že obvinenia opustil "kariéry nevinných športovcov pošpinená s ničím, ale narážka, počutia a povesť." Rupp trvá na tom, že je "venovaná čistenie šport" a povedal, že "tvrdenie nebola pravda".

Ani BBC, ani ProPublica vykonali nejaké obvinenia proti Farah a neexistuje žiadny náznak nejakého darebáctva na jeho strane, ale Británia je najúspešnejší športovec kedy bol chy tený v krížovej paľbe.On tiež ukázal, jeho obrovská univerzálnosť tejto sezóne, beh na 1500m v 3min 28.49sec - štvrtého najrýchlejšieho času vo svete v tomto roku - a polmaratónu v 59min 32sec. - tretí najrýchlejší na svete

farah, medzitým priznal, že mal pochopenie pre Salazar, hovoriť to bolo "ťažké" pre jeho trénera. Farah tiež ukázal, nechal si svoj ostrenie počas búrlivého obdobia svojho života sa sústredí na školenie. "Existujú určité veci v živote, ktoré nemajú kontrolu," povedal. "Ale ja som v kontrole môjho tréningu a mojej chodu.Takže, ako dlho, ako som to teší a robí správnu vec, to je všetko, na čom záleží. "

Farah verí Salazara posledný várka tréningu robili mu lepšie, ako inokedy, a to znelo zlovestné varovanie na jeho 5000 m súperovi. "Školenie prebieha už veľmi dobre a som v najlepšej forme som bol pre celé mojej kariéry," povedal.Bookmakeri ho mať v krátkych šance na zdvoj násobenie znova.

Ale pre všetky Farah je ohromujúci neporazený pruh u veľkých šampionátov, ktorý siaha až do 5000 m v Daegu v roku 2011, hovorí, že nestratilo jeho túžba po zlatých medailí - alebo jeho lásky k jednoduchému úkonu uvedenie jednu nohu pred druhú. "To je to, čo ma ženie," povedal. "Baví ma beží, baví ma to, čo robím, a keď si niečo teraz toľko, a je to len ako hobby, chcete len pokračovať, že aj ďalej."

Farah je teraz 32 a vie, nemôže pokračovať večne, ale poprel, že by bol poháňaný strachom z jeho kariéry prichádza k náhlemu koncu. "Vôbec nie," povedal. "Všetko, čo skončí, všetko, čo ide hore musí prísť dole.Je to realita. V určitom okamihu v mojej kariére, keď som staršia, nebudem môcť robiť to, čo robím. Takže budem pokračovať v starostlivosti o moje telo a zaškrtnutím políčka každý. "

Farah tiež žartoval, že on počul jeho kenskej súpera hovorí o ňom po tom, čo nechal v jeho stopách Počas 10,000 finále , "Jeden z nich povedal:, Pokúsil ste sa ho zabiť ', ale druhý povedal:, Ach, nie, nemôžeme toho chlapa zabiť'."

Táto anekdota priniesla úsmev, ale keď bol Farah tiež otázku, či si myslí verejnosť ho vzal za samozrejmosť, sa stal vážne. "Ja neviem," povedal. "Nie je to ľahké.


Nedivím ľudí. Nevidí, čo to znamená.Prial by som si niekedy ľudia tam boli, že ťa vidím na tréningu, keď ste na zemi, keď ste urobili back-to-back beží alebo vo vysokej nadmorskej výške. Betclic-Bonus čaká na Vás "

Betclic-Vyzdvihnúť svoj bonus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar